Rendszerüzemeltetés

By ITSupp

Egyre csak növekszik a rendszereinek a mérete és igénye? Egyre több mindenre kell figyelni a karbantartásuknál? Kezelje rendszereit 1 kézből praktikusan!

Mi segítünk!

Readers is the US
Translations
Actionable tips
Case studies

MI A rendszerüzemeltetés?

334236
Tartsa karban és naprakészen rendszereit

Szoftveres és hardveres hibák feltárása és orvoslása, teljeskörű számítástechnikai rendszerek megvizsgálása, felügyelete és karbantartása.

miért jó a rendszergazdai szolgáltatásunk?

Napjainkban nem könnyű feladat a megfelelő rendszergazda megtalálása. Tapasztalunk szerint mikro-, kisvállalatoknál sok esetben nincs annyi feladat egy rendszergazda számára, hogy megérje teljes munkaidőben foglalkoztatni, azonban komoly problémákat okozhat, ha nem megfelelően
működnek az informatikai rendszerek!
Közepes-. nagyvállalatoknál üzemeltetési szolgáltatásunk keretében támogatni tudjuk a rendszergazdák napi munkavégzését, komolyabb probléma esetén több rendszermérnök, rendszergazda tud távolról vagy a helyszínen segítséget nyújtani, így gyorsan elháríthatóak a problémák. Rendszergazdai szolgáltatás egy tervezhető kiadás, amely költségként is elszámolható. Folyamatosan
akár az év mindennapján 24 órában elérhető segítséget nyújtunk ügyfeleinknek. Nem kell félned, hogy szabadság, betegszabadság alatt nem lesz segítséged.

miért jó a rendszergazdai szolgáltatásunk?

Napjainkban nem könnyű feladat a megfelelő rendszergazda megtalálása. Tapasztalunk szerint mikro-, kisvállalatoknál sok esetben nincs annyi feladat egy rendszergazda számára, hogy megérje teljes munkaidőben foglalkoztatni, azonban komoly problémákat okozhat, ha nem megfelelően működnek az informatikai rendszerek! Közepes-. nagyvállalatoknál üzemeltetési szolgáltatásunk keretében támogatni tudjuk a rendszergazdák napi  munkavégzését, komolyabb probléma esetén több rendszermérnök, rendszergazda tud távolról vagy a helyszínen segítséget nyújtani, így gyorsan elháríthatóak a problémák.
Rendszergazdai szolgáltatás egy tervezhető kiadás, amely költségként is elszámolható. Folyamatosan akár az év mindennapján 24 órában elérhető segítséget nyújtunk ügyfeleinknek. Nem kell félned, hogy szabadság, betegszabadság alatt nem lesz segítséged.

Gyors reakcióidő, rugalmasság, szakértelem

Cégünk munkatársainak több 10 éves nagyvállalati és a KKV szektorban szerzett tapasztalata a garancia arra, hogy az üzemeltetési, valamint a felmerülő rendszerintegrációs feladatokat magas szinten támogatjuk, végezzük. Szolgáltatásunk során arra törekszünk, hogy ne a hibákat hárítsuk el, hanem folyamatos felügyelet és karbantartás során megelőzzük azokat a zavartalan munkavégzés érdekében. Váratlan hiba esetén, akár pár órán belül elkezdjük a hibaelhárítást távolról vagy a helyszínen. Bővülés esetén rendszermérnökeinknek nem okoz gondot rendszertervek készítése, megvalósítása sem. Szolgáltatásunk során nem csak rendszerüzemeltetési feladatok látunk el, segítünk információbiztonsági, GDPR (adatvédelmi) és felmerülő tanácsadási kérdésekben is. Kiemelt kapcsolattartó, hogy mindig tudj kihez fordulni közvetlenül.

Gyors reakcióidő, rugalmasság, szakértelem

Cégünk munkatársainak több 10 éves nagyvállalati és a KKV szektorban szerzett tapasztalata a garancia arra, hogy az üzemeltetési, valamint a felmerülő rendszerintegrációs feladatokat magas
szinten támogatjuk, végezzük. Szolgáltatásunk során arra törekszünk, hogy ne a hibákat hárítsuk el, hanem folyamatos felügyelet és karbantartás során megelőzzük azokat a zavartalan munkavégzés érdekében. Váratlan hiba esetén, akár pár órán belül elkezdjük a hibaelhárítást távolról vagy a helyszínen.
Bővülés esetén rendszermérnökeinknek nem okoz gondot rendszertervek készítése, megvalósítása sem. Szolgáltatásunk során nem csak rendszerüzemeltetési feladatok látunk el, segítünk információbiztonsági, GDPR (adatvédelmi) és felmerülő tanácsadási kérdésekben is. Kiemelt
kapcsolattartó, hogy mindig tudj kihez fordulni közvetlenül.

Milyen Feladatokat Tudunk Ellátni Többek Között Üzemeltetési Szolgáltatás Keretében?

 

  • Felhasználó oldali hibák elhárítása, kezelése
  • Felhasználói adminisztrációs szerveroldali tevékenységek
  • HelpDesk szolgáltatás
  • Mentési rend kialakítása
  • Exchange kiszolgálóoldali és ügyféloldali szabályok létrehozása
  • Biztonsági és terjesztési csoportok készítése, jogosultságok beállítása
  • Számítógépek telepítése, beállítása, tartományba léptetése
  • Hardver vagy szoftver telepítése, üzembe helyezése felhasználói igény alapján
  • Hardvereszközök hibadetektálása,javítása, karbantartása
  • Informatikai raktárkészlet kezelése, naprakészen tartása
  • Beléptető rendszer kezelése, karbantartása
  • Routing szabályok és tűzfalszabályok létrehozása
  • WiFi hálózat optimalizálás, karbantartás
  • Szerverszoba karbantartása, hibás eszközök cseréje 
  • Kamerarendszer felvételeinek biztonsági mentése.
  • Kamerák felszerelése, DVR rendszer beüzemelése Bérnyomtatók karbantartása, hibák detektálása
  • Mobiltelefonok, laptopok beállítása céges használatra
  • A cég rendszereinek folyamatos monitorozása
  • Havi riportok készítése
  • Egyedi adatmentés vagy archiválás felhasználói igény alapján 
  • Adat visszaállítás (pld. biztonsági mentésből) felhasználói igény alapján
  • Oktatás, tanácsadás, konzultáció felhasználói igény alapján
TARTSON MINDENT EGY KÉZBEN
mi segítünk!

RENDSZERÜZEMELTETÉSI CSOMAGJAINK

*Az egyes csomagoknál a főbb területek kerültek kiemelésre. Egyedi igény, illetve a részletes csomag megismerésért vedd fel velünk a kapcsolatot!

MOST INDULÓKNAK

stART
49.900 fT+ÁFA /hÓ
  • 1-7 munkaállomás rendszeres felügyelete
  • 1 szerver rendszeres felügyelete
  • Vállalati levelezés (pl. O365 alapú levelezés és irodai szoftvercsomag beállítása és kiterjesztett szintű támogatása)
  • GDPR tanácsadás (havi 1 óra)
  • Korlátlan számú telefonos segítségnyújtás
  • Eszközkezelés, nyilvántartás

CSAK A PROFIKNAK!

F U L L
149.900
FT+ÁFA /hó-TÓL
  • 15+ munkaállomás rendszeres felügyelete
  • 2+ szerver rendszeres felügyelete
  • Vállalati levelezés (pl. O365 alapú levelezés és irodai szoftvercsomag beállítása és kiterjesztett szintű támogatása)
  • GDPR, IT biztonsági tanácsadás (havi 2 óra)
  • Korlátlan számú telefonos segítségnyújtás
  • Eszközkezelés, nyilvántartás
  • Eszközbeszerzések kezelése
  • Ütemezett helyszíni kiszállás
  • Komplex hálózatok kialakítása, komplex kliensfelügyelet
  • Weboldal fejlesztés és üzemeltetés
  • Vírusvédelem/végpontvédelem kialakítása, karbantartása
  • Rendszeres mentés menedzselése
  • DPO/ IBF szolgáltatás (óraszám egyedi igény alapján)
  • Pénzügyi- munkaügyi és egyedi szoftverek üzemeltetése (opcionális)
  • Fájlszerver üzemeltetés
  • Vezetékes és Wifi hálózat üzemeltetés
  • Korlátlan számú telefonos segítségnyújtás
  • Szerver távoli felügyelete (monitorozás), adminisztrálás
MAXIMALISTA

HALADÓ SZINTEN LÉVŐKNEK

MEDIUM
69.900
fT+ÁFA /hÓ
  • 7-15 munkaállomás rendszeres felügyelete
  • 2 szerver rendszeres felügyelete
  • Vállalati levelezés (pl. O365 alapú levelezés és irodai szoftvercsomag beállítása és kiterjesztett szintű támogatása)
  • GDPR, IT biztonsági tanácsadás (havi 1 óra)
  • Korlátlan számú telefonos segítségnyújtás
  • Eszközkezelés, nyilvántartás
  • Eszközbeszerzések kezelése
  • Ütemezett helyszíni kiszállás
  • Komplex hálózatok kialakítása, komplex kliensfelügyelet
  • Alapszintű weboldal fejlesztés és üzemeltetés
  • Vírusvédelem/végpontvédelem kialakítása, karbantartása
  • Rendszeres mentés menedzselése

Kérj egyedi ajánlatot, cégedre szabva! Vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy az alábbi űrlapon ad meg adataidat és kollégánk 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot! Miután megismerjük igényeidet, működésedet elküldjük számodra a cégedre szabott ajánlatunkat! Igény esetén díjmentesen felmérjük a helyszínen cégedet, hogy még egyedibb ajánlatot tudjunk adni számodra!

Lépj kapcsolatba velünk...

Email: info@itsupp.hu
HÉT-PÉN 08:00 - 18:00, SZOM-VAS 10:00 - 14:00
lépj velünk kapcsolatba a számodra legkényelmesebb módon és dobj egy üzenetet a közösségi média legnépszerűbb csatornáin keresztül!