ESETTANULMÁNYOK

néhány esettanulmányon keresztül bemutatjuk, hogyan működik szolgáltatásunk a gyakorlatban.

Csak kattints rá a lent látható esettanulmányaink egyikére és máris eléred a részletes leírást!

Ügyfelünknél határozatlan időre adatvédelmi tisztviselő pozíciót töltünk be.

Adatvédelmi tisztviselőként feltérképeztük ügyfelünk adatkezelési tevékenységét személyes konzultációk keretében, melynek alapján elkészítettük azt az Adatvagyon leltárt, amely rámutatott ügyfelünk üzleti folyamatainak azon részeire, amelyek adatvédelmi kockázatot jelentenek mind jogi, mind informatikai szempontból. Az Adatvagyon leltárban rögzítettük javaslatainkat, melyekről folyamatos egyeztetéseket folytattunk ügyfelünk képviselőivel a megfelelő gyakorlat kialakítása érdekében.

Ezzel egyidejűleg elkészítettük az ügyfelünk honlapjára kihelyezhető kétnyelvű (angol-magyar) adatkezelési tájékoztatót, illetve kiegészítettük partneri szerződéseket adatvédelmi szempontból (a szerződésben kijelölt kapcsolattartók személyes adatainak kezelését illetően).

belső folyamatok kapcsán olyan kétnyelvű (angol-magyar) dokumentumokat készítettünk elő, amelyeket ügyfelünk működése során napi rendszerességgel alkalmaz; ilyen a munkavállalók által aláírt adatkezelési tájékoztató, céges e-mail-, telefon- és, számítógép használatára vonatkozó utasítás, eszköz átadás átvételi jegyzőkönyvek beépített adatvédelmi garanciákkal, titoktartási nyilatkozat, illetve okmány bemutatási jegyzőkönyv.

A projekt során elkészítettük a GDPR megfeleléshez szükséges nyilvántartásokat, szabályzatokat és egyéb munka dokumentumokat; ezek közé tartozik az adatkezelési-, adatvédelmi incidens-, érintetti joggyakorlási-, valamint a felvételi folyamattal kapcsolatos szabályzat, a kötelező adatkezelési nyilvántartás, illetve az adattörlési jegyzőkönyv.

Tekintettel arra, hogy ügyfelünk telephelyein összesen több mint 30 kamerát működtet, a GDPR megfeleléshez szükséges volt elkészítenünk kameraszabályzatát, kameratájékoztatóit, valamint elvégeztük az ilyen eseteben szintén kötelező (kamerarendszer működtetése) adatvédelmi hatásvizsgálatot.

Annak érdekében, hogy igazoljuk, miszerint ügyfelünk tájékoztatást nyújtott munkavállalói számára az elkészített GDPR dokumentáció tartalmáról, tudomásulvételi jegyzőkönyvet készítettünk, melyen valamennyi dolgozó jelezni tudta az új belső szabályok megismerését.

 

Adatvédelmi tisztviselőként rendszeresen tartunk belső munkavállalói oktatásokat adatvédelemmel kapcsolatban, melyek során jogi és informatikai kérdéseket járunk körbe.

Ügyfelünkkel 3 darab személyes konzultációra került sor, melyet székhelyére szerveztünk.

Tekintettel arra, hogy ügyfelünk fő tevékenysége keretében kizárólag vállalkozásokkal szerződik, a külső adatkezelések kapcsán a konzultációt követően munkánk az ügyfél honlapjára kihelyezendő adatkezelési tájékoztató elkészítésére, illetve a meglévő partneri szerződések adatvédelmi szempontú (a szerződésben kijelölt kapcsolattartók személyes adatainak kezelésének kérdése) kiegészítésére irányult.

belső folyamatok kapcsán több olyan dokumentumot készítettünk elő, amelyet ügyfelünk működése során napi rendszerességgel alkalmaz; ilyen a munkavállalók által aláírt adatkezelési tájékoztató, céges e-mail-, telefon- és, számítógép használatára vonatkozó utasítás, eszköz átadás átvételi jegyzőkönyvek beépített adatvédelmi garanciákkal, titoktartási nyilatkozat, illetve okmány bemutatási jegyzőkönyv.

A projekt során elkészítettük a GDPR megfeleléshez szükséges nyilvántartásokat, szabályzatokat és egyéb munka dokumentumokat; ezek közé tartozik az adatkezelési-, adatvédelmi incidens-, érintetti joggyakorlási-, valamint a felvételi folyamattal kapcsolatos szabályzat, a kötelező adatkezelési nyilvántartás, illetve az adattörlési jegyzőkönyv.

 

Annak érdekében, hogy igazoljuk, miszerint ügyfelünk tájékoztatást nyújtott munkavállalói számára az elkészített GDPR dokumentáció tartalmáról, tudomásulvételi jegyzőkönyvet készítettünk, melyen valamennyi dolgozó jelezni tudta az új belső szabályok megismerését.

Ügyfelünkkel 4 darab személyes konzultációra került sor, melyet székhelyére szerveztünk.

Tekintettel arra, hogy ügyfelünk fő tevékenysége keretében kizárólag vállalkozásokkal szerződik, a külső adatkezelések kapcsán a konzultációt követően munkánk az ügyfél honlapjára kihelyezendő adatkezelési tájékoztató elkészítésére, illetve a meglévő partneri szerződések adatvédelmi szempontú (a szerződésben kijelölt kapcsolattartók személyes adatainak kezelésének kérdése) kiegészítésére irányult.

belső folyamatok kapcsán több olyan dokumentumot készítettünk elő, amelyet ügyfelünk működése során napi rendszerességgel alkalmaz; ilyen a munkavállalók által aláírt adatkezelési tájékoztató, céges e-mail-, telefon- és, számítógép használatára vonatkozó utasítás, eszköz átadás átvételi jegyzőkönyvek beépített adatvédelmi garanciákkal, titoktartási nyilatkozat, alkohol használat ellenőrzési tájékoztató, illetve okmány bemutatási jegyzőkönyv.

A projekt során elkészítettük a GDPR megfeleléshez szükséges nyilvántartásokat, szabályzatokat és egyéb munka dokumentumokat; ezek közé tartozik az adatkezelési-, adatvédelmi incidens-, érintetti joggyakorlási-, valamint a felvételi folyamattal kapcsolatos szabályzat, a kötelező adatkezelési nyilvántartás, illetve az adattörlési jegyzőkönyv.

Tekintettel arra, hogy ügyfelünk telephelyein összesen több mint 50 kamerát működtet, a GDPR megfeleléshez szükséges volt elkészítenünk kameraszabályzatát, kameratájékoztatóit, valamint elvégeztük az ilyen eseteben szintén kötelező (kamerarendszer működtetése) adatvédelmi hatásvizsgálatot.

Mivel ügyfelünk vagyonvédelmi célból a flottában lévő legtöbb teherautóba GPS megfigyelőrendszert telepített, szükséges volt erre vonatkozóan szabályzatot, illetve tájékoztató dokumentumot készítenünk. 

Annak érdekében, hogy igazoljuk, miszerint ügyfelünk tájékoztatást nyújtott munkavállalói számára az elkészített GDPR dokumentáció tartalmáról, tudomásulvételi jegyzőkönyvet készítettünk, melyen valamennyi dolgozó jelezni tudta az új belső szabályok megismerését.

Ügyfelünknél határozatlan időre adatvédelmi tisztviselő pozíciót töltünk be.

Adatvédelmi tisztviselőként feltérképeztük ügyfelünk adatkezelési tevékenységét személyes konzultációk keretében, melynek alapján elkészítettük azt az Adatvagyon leltárt, amely rámutatott ügyfelünk üzleti folyamatainak azon részeire, amelyek adatvédelmi kockázatot jelentenek mind jogi, mind informatikai szempontból. Az Adatvagyon leltárban rögzítettük javaslatainkat, melyekről folyamatos egyeztetéseket folytattunk ügyfelünk képviselőivel a megfelelő gyakorlat kialakítása érdekében.

Ezzel egyidejűleg elkészítettük az ügyfelünk honlapjára kihelyezhető adatkezelési tájékoztatót, illetve kiegészítettük partneri szerződéseket adatvédelmi szempontból (a szerződésben kijelölt kapcsolattartók személyes adatainak kezelését illetően).

Ügyfelünk évtizedek óta kialakított szabályrendszerébe belefoglaltuk azokat a kiegészítéseket, amelyek a GDPR rendelkezéseivel összhangba hozzák a belső előírásokat. Munkánk során különös figyelmet kellett fordítani a gyermekvédelemre, a köznevelésre, illetve a közalkalmazottak jogállására vonatkozó szabályok értelmezésére, alkalmazására.

belső folyamatok kapcsán több olyan dokumentumot készítettünk elő, amelyet ügyfelünk működése során napi rendszerességgel alkalmaz; ilyen a közalkalmazottak által aláírt adatkezelési tájékoztató, céges e-mail-, telefon- és számítógép használatára vonatkozó utasítás, eszköz átadás átvételi jegyzőkönyvek beépített adatvédelmi garanciákkal, titoktartási nyilatkozat, illetve okmány bemutatási jegyzőkönyv.

A projekt során elkészítettük a GDPR megfeleléshez szükséges nyilvántartásokat, szabályzatokat és egyéb munka dokumentumokat; ezek közé tartozik az adatkezelési-, adatvédelmi incidens-, érintetti joggyakorlási-, valamint a felvételi folyamattal kapcsolatos szabályzat, a kötelező adatkezelési nyilvántartás, illetve az adattörlési jegyzőkönyv.

Annak érdekében, hogy igazoljuk, miszerint ügyfelünk tájékoztatást nyújtott munkavállalói számára az elkészített GDPR dokumentáció tartalmáról, tudomásulvételi jegyzőkönyvet készítettünk, melyen valamennyi dolgozó jelezni tudta az új belső szabályok megismerését.

Adatvédelmi tisztviselőként rendszeresen tartunk belső munkavállalói oktatásokat adatvédelemmel kapcsolatban, melyek során jogi és informatikai kérdéseket járunk körbe.

Lépj kapcsolatba velünk...

Email: info@itsupp.hu
HÉT-PÉN 08:00 - 18:00, SZOM-VAS 10:00 - 14:00
lépj velünk kapcsolatba a számodra legkényelmesebb módon és dobj egy üzenetet a közösségi média legnépszerűbb csatornáin keresztül!